...

Wycena strony www – co jest brane pod uwagę?

Wstęp: "Dowiedz się co bierzemy pod uwagę wyceniając strony internetowe. U nas wszystko jest jasne i przejrzyste, a u konkurencji? Cóż - bywa różnie."

Czego dowiesz się z tego wpisu?

Żeby wycena strony www była dla Ciebie przejrzysta, przygotowaliśmy ten artykuł. Wyjaśnia on co tak na prawdę kupujesz zamawiając stronę internetową u nas.

Podstawa dobrej wyceny – briefing

Już na początku wyceniania dla Ciebie strony, sklepu czy serwisu internetowego będziemy chcieli poznać Twoje potrzeby. Typowym zadaniem zarówno dla nas jaki i dla Ciebie będzie szczegółowy briefing. Briefing czyli rozmowa na tematy związane z tym co już posiadasz tj. np. domena, serwer itd., a czego jeszcze potrzebujesz. To również kilka pytań na temat preferencji graficznych. Ustalenie charakteru treści na stronie czyli wszystko to co powinno zawierać dobre spotkanie z klientem przed rozpoczęciem pracy. Oczywiście, ze względu na panującą pandemię – wszystkie spotkania odbywają się online lub po prostu przez telefon.

Jakie pytania na briefingu?

  • Czy posiadasz jakieś materiały, które mogą nam pomóc w stworzeniu dla Ciebie strony?
  • Czy posiadasz domenę i serwer na których strona ma być przygotowana?
  • Określ swój target – kto jest Twoim potencjalnym klientem?
  • Jak szybko spodziewasz się rezultatów tzn. lead-ów, konwersji związanych z nową stroną sklepem www?
  • Jakim budżetem dysponujesz?
  • Jaki procent zysku planujesz przeznaczyć na rozwój strony www?

Wycena strony www w pigułce

Musisz wiedzieć, że nasz czas kosztuje 🙂 My mamy świadomość, że Twój też. Dlatego rozmowy o pogodzie i wypełniacze czasu (poza minimum ;)) zostawiamy na później. Żeby nie doszło do sytuacji w której Twoja nowa strona nie zarabia, a do tego generuje koszty oferujemy profesjonalne podejście. Nad Twoją stroną będą pracowały osoby z doświadczeniem w projektowaniu, kodowaniu oraz promocji stron www. Naszym celem będzie możliwie najkrótszy czas od początku projektu do pozyskania przez Ciebie pierwszego klienta.

Elementy podlegające wycenie strony www:

  • Posiadanie/brak domeny (jeśli nie posiadasz, możesz zamówić u nas na bardzo korzystnych warunkach)
  • Posiadanie/brak serwera (jeśli nie posiadasz, możesz zamówić u nas na bardzo korzystnych warunkach)
  • Posiadanie/brak logotypu
  • Ilość zakładek, które mamy wykonać np. kontakt, usługa itd.
  • Posiadanie/brak treści na zakładki (minimum 300 słów na jedną zakładkę)
  • Dodatki w postaci funkcji blogowej, sklepowej, innych
  • Funkcje specjalne strony www czyli np. strona ze szkoleniami, kalkulator finansowy czy inne
  • Ilość i konkurencyjność słów kluczowych
  • Wskaźnik zaawansowania projektu (nasz wewnętrzny czynnik wpływający na cenę całościową projektu, od 1 do 5)

Najczęściej realizowane projekty

Przez kilka lat pracy zauważyliśmy, że projekty które odnoszą sukces na rynkach na których funkcjonują są rozwijane stopniowo. Dlatego powinieneś/powinnaś wiedzieć, że efekty mogą pojawić się bardzo szybko, bądź też pozyskanie klienta będzie dość problematyczne. Wszystko zależy od rynku i tak naprawdę budżetu którym operujesz. Naszym zdaniem projekty, które mają szansę powodzenia w pierwszych miesiącach swojej widoczności w sieci powinny dysponować budżetem równym bądź większym niż trzy tysiące złotych. Jednocześnie nie oznacza to, że prostsze strony są skazane na porażkę. Chodzi o to, że przy większym budżecie jesteśmy w stanie poświęcić więcej czasu na projekt i bardziej go dopracować już na początku.

AUTOR WPISU

Profesjonalnie zajmiemy się Twoim pomysłem. Skontaktuj się jeżeli chcesz osiągnąć sukces.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.